![]() |
Photo by ian dooley on Unsplash
|
So, hari ni aku terasa agak rajin nak diy sendiri lip scrub. Lagipun aku ada Vaseline yang sangatla banyak yang aku baru perasan kewujudan dia after aku dah beli second Vaseline tu. Nak buang sayang, nak simpan nak buat apa? Pekasam. Hahah.

