Pertama
5:21 pm
Assalamualaikum and Hallooo,
Untuk pengetahuan semua, ini adalah attempt ke-3 aku untuk meng-update blog ni, dan semoga kali ni akan berhasil. Kenapa aku guna perkataan update? tapi ini merupakan post pertama aku? Sebenarnya ini adalah cubaan aku yang juga ke-3 kali dalam membuat blog. Dua blog aku sebelum ini sudah di-nyah aktif sebab apa? Sebab saja-2 dan disitu wujudnya post-2 aku yang mana pada masa itu aku rasa aku sangat tidak matang dan Ya! memalukan. Adakah blog ini di cipta di saat aku sudah matang dan post-2 aku takkan mengarut dan memalukan lagi? Tak juga, tapi aku just nak erase memory memalukan aku dari world wide web ni dan tinggalkan hanya dalam database pada otak aku. So yeah, new blog, new me? Kot.
Attempt ke-2, siap nak taip dalam 'Hinglish' lagi. Pffft.
Blog aku kali ini akan lebih kepada random things yang pada aku, mungkin akan membantu Netizen sekalian atau hanya sekadar suka-suki aku. Tapi, benda paling penting aku nak semua tahu, aku merupakan pelajar dengan degree dalam bidang IT (Intelligent System Engineering) dan sudah berkurun lamanya aku tak buat any new essay atau apa-2 karangan, jadi tatabahasa dan cara penulisan aku adalah sangat tidak teratur dan mungkin akan sukar di fahami jadi just bear with me okay?
Mungkin cukup sekadar ni, pengenalan aku untuk semua. Terima kasih.
Salam cinta dan sayang. Kbye.
0 comments