Dilemma
10:37 pm
Assalamualaikum & Hellooo,
Yup, aku belum lagi post pasal Langkawi. Maaflah. tapi, aku punya kerajinan fokus kat kerja online aku (baru nak mohon, tak ada sapa sudi terima aku). So, asal tetiba aku post something? Cause aku dapat tawaran sambung lagi. Wehooo!! or Wehmmm...? Well, aku pun tak sure lagi sebab last year dia dah bagi tawaran and dia kata if minat reply but no!! I refuse to reply cause aku tak nak sambung masa tu, so I thought aku dah tak de peluang lagilaa sambung but then haritu I got a message from UiTM saying that I was offered to continue my study. Haihh, duit lagi nak bayar yuran. Yuran dulu pun tak start bayar lagi kat PTPTN. Masak la aku. But, even my mom pun prefer me continuing my study. Its hard men, to find job nowadays w/out experience. Apatah lagi, tinggi2 belajar tapi tak ada xp. Hmmmm.
So, then aku fikir asal aku tak follow je flow. Flow dia macam ni. If aku dapat kerja dekat mana-2, before tarikh tutup untuk bagi confirmation on the study, then I will just reject the offer. However, if I don't get any job within the time thus, aku sambung je la Master. Hmmm.
PS: Aku dah lama type benda ni dalam draft, tapi baru hari ni aku post. Busy okay dapat anak sedara baru. Hewhew.
PSS: Aku lupa eja dilemma.And aku hampir tulis as delema. Lol, menda tah tu.
Kbye thats all.
Wasalam.
0 comments